tirsdag den 21. august 2012

Pilefestival på Moesgaard 2012

Pilefestival Moesgaard 2012  den sidste i rækken på pladsen ved Stavkirken. Der skal bygges nyt museum på pladsen. Så vi må vente og se hvad der sker.

En hyggelig og meget inspirerende dag sammen med rejsefletterene Mie, Benthe og Eddie. Anne (Eddie's kone og min strikke veninde) stødte til senere.

Det var meget varmt allerede fra morgenstunden, og vi pustede noget allerede da vi lettede fra Eddies  hus kl. 8


Ved 11 tiden landede vi på Moesgaard.

Og i år var vi turister, dvs. uden vagter og andet ansvar.


 Vi fik kigget på bøger og fik da vist også lige købt lidt bøger, og det var.
Om Land Art og om fletteteknikker.



Vi var rundt og kigge på flet.
Der var rigtig meget flot flet.                                                                    Denne krukke stod i kurve boden.


Festivallen havde inviteret 20 gæsteflettere. Ane Lyngsgaards Var wn af dem. Hendes bark flet var meget imponerende, så elegant.
Flotte ting.
Måske det er det jeg skal vælge på højskole næste år.




Vi sluttede af med at se udstillingen. Meget flot - fine ting. Inden vi med Eddie som chaufør rullede hjem. Det var meget varmt så vi var nød til at holde IS pause på vejen over fyn

Derefter gik turen hjemad med højt humør og grin.
Tak alle for en dejlig dag.
Havde Eddie ikke haft lyst at være chaufør for damerne var jeg ikke kommet afsted.

2 kommentarer:

  1. Super indlæg...jeg har endnu ikke fået tømt mit kamera :)
    På Vores næste net-cafe-stikke-nørde dag, skal jeg vise dig, hvordan man "linker" til en anden blog/eller hjemmeside...det må være snart, tror jeg :)

    SvarSlet