fredag den 12. oktober 2012

Nyt camera i brug

Jeg har brugt de sidste 2 dage til at forsøge at finde ud af mit nye camera. Nøøj hvor kan det meget. Der er kun en vej til at lære at bruge det, at gøre det.  Det er da blevet til en del billeder i de to dage. Har læst om rigtig meget.
 
 

Stil billeder med zoom

Zoom fjern

Zoom nær


Dyr og børn samme kategori lidt sjovt.

Dybde

opbygning  - sur and

Smilla med rigtig meget zoom

Dyr i bevægelse, det har vi jo mest her

stil billed med zoom

Gården - kaldes sløret landskab - lidt sjov formulering

panorama - det er svært der skal ikke være det sorte til højre.

Tracy gad da heldigvis stå stille

Makro optagelse

Diset landskab -- det kunne det gamle ikke. to rådyr

Her sædet hvor de har ligget i nat

udsnit

Frida et af mine yndlings motiver


på vej efter Smilla

Det er sjovt det her. Skal nok få lært meget af det men nok ikke alt. Men er meget glad for at jeg engang for mange år siden gik til Foto. Man bliver aldrig færdig med at lære.
Det kan være Peder fortryder han ga mig dette nye legetøj

Ingen kommentarer:

Send en kommentar