søndag den 28. oktober 2012

Østre Gasværk - Skammerens datter.


Skammerens Datter en fantastisk opsætning på Østre Gasværk. Ved samtlige forestillinger har der været boder i foryen. Foryen skulle være markeds pladsen i Birkelse, hvor forestillingen starter. Her er vi pileflettere en del af denne markeds plads.

Forestillingen har været spillet siden midt i august. Og stopper midt i november. Med fulde huse og alt udsolgt. Jeg har haft min tur på Gasværket denne weekend. Meget hyggeligt  3 dage med 4 forestillinger. Der var der rigtig mange mennesker. Så jeg fik snakket rigtig meget om pileflet.

Boderne er ikke store men vi prøvede det sidste år også. Jeg syntes jeg fik lavet en fin bod.



Der var meget lidt plads men jeg fik da flettet lidt. Helen og Frederikke var forbi og hjælpe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar