søndag den 30. december 2012

Julen 2012

Julen er for os li med ro og hygge. I år var vi os selv jule aften andre år har vi været flere. Men vi er ofte bare os selv og det nyder vi. Vi er begge i kontakt med rigtig mange mennesker i det daglige.


Lidt julegaver skal der til. Vi gir og modtager ganske få julegaver, det er vores valg.  Men af min  mand fik jeg denne længe ønskede nye telefon en SONY Xperia Active. Den gamle var slidt og havde fået lidt for mange ture på gulvet.Jeg er hård ved min telefon. Men denne er en model active så den burde kunne holde. Men at gå fra almindelig mobil telefon til en SMART er sq en udfordring. Jeg har læst brugsanvisning. Og så fik jeg hjælp af søde Louise 2. juledag. Men jeg savner lidt de unge knægte på arbejde der bare kan få alt til at  virke, de hjælper gerne den gamle når jeg ikke kan finde ud af det.  Men det kommer stille og roligt. Jeg har allerede fundet ud af meget. 



Jeg havde også fundet en genial jule gave til min mand. Han er ved at renovere en gammel mortorcykel. Dette tager tid og koster penge. Jeg havde for længe siden bestemt at han skulle ha lidt penge til renoveringen. Jeg fandt så dette geniale værktøjssæt ( syntes jeg). Det er lavet af chokolade. Jeg var helt sikker på at det havde han aldrig set før. Det er da en perfekt gave og lægge penge i. Han blev glad for sit nye værktøjssæt og pengene. Han havde set det før og syntes det er sjovt. Om han spiser det eller gemmer det ved jeg ikke.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar