søndag den 6. januar 2013

Et strikke kursus bliver til


Jeg er sammen med et par andre ved at planlægge strikkekursus med Louise Klindt som underviser. Denne ide kom på bordet da jeg holdt julemarked. Jeg holdt julemarked den dag vi blev pakket ind af den vildeste snestorm i decenber 2012. Men så får man gode ideer når snakken går.  Jeg havde lavet julemarked og strikke cafe sammen.  Disse strikkende kvinder kom med lidt forskellige problematikker omkring strik. Men blandt andet noget med tilpasning af modeller. Pia ( min strikkende veninde ) samarbejder med Louise Klindt der er Strik designer http://louiseklindt.dk/   Louise har jeg mødt på min første Fanø tur. Så jeg kendte hende også lidt. Ja hun kunne være et godt bud. Som tænkt - som sagt - som foreslået - så gjort, i løbet af et par uger var der et strik kursus på benene.
Form og beregning i strik blev titlen. Med fælles hjælp er det blevet sat i værk og tilmeldingerne er igang. Og med det netværk vi har så er det hurtigt fyldt. Og spændende bliver det. Der er stadig et par leddige pladser.








3 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig allerede..og er ved at spidse strikkepindene :-)

    SvarSlet
  2. Jeg glæder mig også. Jeg håber det bliver rigtig godt.

    SvarSlet
  3. Anne har skrevet, men jeg har desværre ikke mulighed for at deltage denne gang. Men jeg håber, at I får en helt fantastisk dag.

    SvarSlet