søndag den 17. marts 2013

Levende pileflet til haven marts 2013

 Foråret lader vente på sig i år. Men det er der ikke noget at gøre ved. Jeg har planlagt kurser i levende flet til haven. Kursus planenlægges allerede i maj året inden så det er langtidsplanlægning.

I år har det været pivkoldt så vi har været glade for at kunne stå inde i havestuen og flette. Pilen har de flotteste farver nu og er så klar til at flette med.



Vi har flettet Belgiske søjler i massevis. I alle mulige farve kombinationer. ( Dette er ikke det bedste billede)
 
 
Vi har flettet og snoet træer i en uendelighed.
 
 

Jeg ved ikke om alle farvekombinationer er prøvet af men der er lavet mange rigtig mange.


Nu skal de så bare plantes når det bliver lidt lunere og så kan vi glæde os over dem hele sommeren.
Alle mine modeller er flyttet videre til Jeanette (min veninde fra skoletiden). Jeg får ikke passet dem. Jeg elsker at lave dem. Også må de jo bare videre i systemet når jeg glemmer dem. Så håber jeg at mine kursister glæder sig over deres. Og jeg ved Jeanette glæder sig over mine.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar