tirsdag den 6. august 2013

Kildemarked i Holbæk

Anne og jeg havde bestemt vi skulle ud at gå Søndag. Hvad er så mere nærliggende en at "GÅ" på marked. Vi tog på Kilde marked i Holbæk.
Mie ( Mies Pileflet) som jeg fletter med var på marked her så kunne vi lige besøge hende også.
Der var mange flotte ting.Men det lykkes mig at komme hjem og kun ha brugt godt 100 kr.
Der var vildt mange mennesker i det flottevejr. Jeg glædede mig over at jeg ikke havde taget hund med.
En af mies kniplede kurve laver skygger i sommer solen

Lækker keramik. Disse keramik blomster pinde har jeg flere af i mine orkideer.

Lækker naturfarvert garn (købte ikke noget  - dygtig)

Men artiskokker købte jeg - nøøøøj de er goe

Holbæk fjord
Masser af badende i det gode sommer vejr.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar