mandag den 16. december 2013

En gå tur på Eremitage sletten

Søndag gik jeg en spontan og totalt uplanlagt tur på Erimitage sletten. Spontan fordi jeg havde noget tid jeg skulle ha brugt og jeg manglede skridt. Og uplanlagt fordi jeg havde for tynd jakke på, forkerte sko og hverken hue eller vanter. MEN jeg havde mit kamera med. Jeg fik gået ca 5500 skridt, jeg fik brugt tiden og jeg fik taget lidt billeder. Jeg gik den lige tur på den asfalt belagte vej direkte op til slottet.

 Der gik en enkelt stor flok kronvildt og græssede et stykke inde på sletten.
På et tidspunkt skulle de videre og det var den lige tur ind over golf banen og så måtte golfspillerene pænt vente til det blev deres tur.


Og dyrene havde go tid. Ingen tvivl om hvem der havde magten i det spil.


Til bage til bilen og videre med dagens opgaver. Fin kold tur........




2 kommentarer:

  1. Dejlige billeder..der har jeg aldrig været, kan man mon komme ind på slottet?

    SvarSlet
  2. Ved ikke med slottet, men det er jo til at finde ud af

    SvarSlet